اس ام اس وسرکاری باهال

ستاد شادسازی دختران ترشیده
اس ام اس سرکاری ، smsسرکاری جدید ، اسمس سرکاری باحال
رحیم:
به خره میگن چه کاری بلدی؟ میگه عرعر می کنم، جفتک می زنم، الان هم دارم SMS می خونم!

اس ام اس سرکاری ، smsسرکاری جدید ، اسمس سرکاری باحال
نینا:
زندگی مانند گیتاریست که گاهی نوای غمگین می نوازد و گاهی نوای شاد…

امیدوارم که گیتار زندگیت همواره بندری بنوازد.

اس ام اس سرکاری ، smsسرکاری جدید ، اسمس سرکاری باحال
رکسانا:
وقتی وارد دلم شدی احساس کردم آتش در وجودم شعله ور شد


ای فلفل!

اس ام اس سرکاری ، smsسرکاری جدید ، اسمس سرکاری باحال
مهدیه:

یه چیزی رو خیلی وقته میخوام بهت بگم، میدونم میگی برو بابا . من عاشقه .عاشقه …عاشق تو .. .عاشق تو..عاشق تو …. عاشق تربچه هستم

اس ام اس سرکاری ، smsسرکاری جدید ، اسمس سرکاری باحال
۰۹۳۷۷۳۸۲۵:
آآآآآآآآآآآ
هاهاهاهاهاآ
آهاهاهاهاها
آآآآآآآآآآآ

ارادتمند شما، محمدرضا شجریان
اس ام اس سرکاری ، smsسرکاری جدید ، اسمس سرکاری باحال

کریم:
برو پایین خیلی باحاله

.

.

.

.

.

.

باحال باحال باحال باحال باحال باحال

باحال باحال باحال باحال باحال باحال

باحال باحال باحال باحال باحال باحال

باحال باحال باحال باحال باحال باحال

اس ام اس سرکاری ، smsسرکاری جدید ، اسمس سرکاری باحال
۰۹۱۹۷۸۲۱۴:

نفهم … بی لیاقت … احمق … بی شعور … به کسی میگن که قدر گلی مثل تو رو ندونه!!!

اس ام اس سرکاری ، smsسرکاری جدید ، اسمس سرکاری باحال
مسهود از بهدشت:
یه روز ۳ تادیوانه ازتیمارستان فرارمیکنند.یکیشون برمیگرده یکیشون میره ساندویچ میخوره یکیشون هم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

داره این اس ام اس رو میخون

اس ام اس سرکاری ، smsسرکاری جدید ، اسمس سرکاری باحال
فاطمه از زرند:
تو رو به قیمت جون ؛ به همین یه لقمه نون تو رو به ماه آسمون ؛ به عاشقای بی نشون تو رو به حرمت چشمهات ؛ به همه ی مقدسات ؛ تو رو به خود خدا ؛ به هق هق شبونه هات ؛ قسمت میدم، جوراب هاتو بشو خفمون کردی
اس ام اس سرکاری ، smsسرکاری جدید ، اسمس سرکاری باحال
محسن:
خیلی پستی

.

.

.

.

و بلندی باید رفت تا به گلی چون تو رسید…!

اس ام اس سرکاری ، smsسرکاری جدید ، اسمس سرکاری باحال
۰۹۳۸۲۴۱۵۶:

قسمتی از متن موجود نیست

.

.

.

بقیه متن هم موجود نیست

.

.

.

اصلا متنی در کار نیست!
اس ام اس سرکاری ، smsسرکاری جدید ، اسمس سرکاری باحال
سعید عبادی:

نباید میذاشتم بری… اینجا خیلی جات خالیه… بوی عطرت نمیاد… حس بدی دارم… چون همش فکر می کنم تقصیر من بود… آره نباید سیفون رو می کشیدم

اس ام اس سرکاری ، smsسرکاری جدید ، اسمس سرکاری باحال
سعید عبادی:
؟

I

D

O

O

B

E

D

O

H

S

F

A

L

A

R

D

A

H

G

N

E

S

M

S

E

Y

E

R

A

S

T

E

R

M

O

O

O

T

A

L

A

H

A

T

,

,

,

از پایین بخون برو بالا!!!
اس ام اس سرکاری ، smsسرکاری جدید ، اسمس سرکاری باحال
۰۹۳۸۵۱۴۲۳:
مهریه جدید امسال : ۱۲۴ عدد نان سنگک طرح قدیم!

آیا میدانید … قلقلک دادن فرد مبتلا به اسهال مانند شوخى با اسلحه در حالت رگبار است!

//////////////////////////////
والدین گرامی اینقدر نگین “وقتی ما سن شما بودیم این جورخوب بودیم، اون جورخوب بودیم” مادر بزرگ ها دهن لق تر از چیزین که فکر می کنین !

/////////////////////////////

آیا میدانید بعضی وقتها وجدان مانع ارتکاب گناه نمی شه، فقط گناه رو کوفت آدم می کنه!

*******************

یک عده آن حقیقت روشن را می گویند
یک عده آن حقیقت ناگفته را می گویند
من آن حقیقت ناگفتنی را می گویم
این را:

.

.

.

///////////////////////////
میگن هر کی دوستش خوشگله بهشتیه…. کوفتت بشه که بخاطر من میری بهشت……

////////////////////////////

اگر “ضربه فنی” شدی ، دوباره شروع کن……
“ضربه مغزی” که نشدی……!

//////////////////////

یه ضرب المثل روسی میگه
ilokso nok loobahg maziza
یعنی تو برام عزیزترینی جالب اینکه اگه از آخر هم بخونیش همون معنی رو میده ! ! !

///////////////////////////////

وقتی می خوای یک کاری انجام بدی اول خوب فکر کن… بعد به حرف دلت گوش بده…، بعد به خدا توکل کن…
.
.
.
.
… … .
.
.
.
.
و بعد اون کاری را انجام بده که زنت می گه !

/////////////////////////////////////

لباس ها در آب کوتاه می شوند و برنج ها دراز….در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن لباس…..و اگر عمق این پند را نفهمیدی، بدان که تنها نیستی…

/////////////////////////////////
ببخشید مزاحم شدم… مهرتون تو دلم جا مونده بود… گفتم دنبالش نگردی…

////////////////////////////////
این روزها نانوا ها هم جوش شیرین می زنند… بیچاره فرهاد…

///////////////////////////////
یه عمر رفتیم سینما آخر نفهمیدیم دسته های صندلیش ماله خودمونه یا بغل دستیمون!لعنت به این زندگی‌!

///////////////////////
دست از پا خطا کنی تعویض می شوی! همین حوالی کسی شبیه توست!!!

/////////////////////////

تو نمونه ای واقعا نمونه ای باور کن نمونه ای
.
.
.
.
. لطفا فردا قبل از ساعت ۸ خودتو تحویل آزمایشگاه بده

//////////////////////

غضنفر برای بار اول نماز خواند گاوش مرد ، روز دوم نماز خواند الاغش مرد ، روز سوم زنش گفت پیاز نداریم گفت خدا شاهده بلند میشم دو رکعت هم خرج تو میکنم.

/////////////////////////////

به سه نفر آمریکایی و اسراییلی و ایرانی میگن برید یه خرگوش پیدا کنین بیارید . بعد از سه روز هر سه تاشون می آن . به آمریکاییه می گن چطوری خرگوشو پیدا کردی ؟ می گه با ماهواره . به اسرائیلیه می گن تو چطوری پیدا کردی ؟ می گه با استفاده از جاسوسایی که داشتم . به ایرانیه می گن داداش اینی که آوردی که خرسه . ایرانیه به خرسه می گه هر چی پیش من اعتراف کردی به اینا هم بگو . خرسه با گریه زاری می گه به جون مادرم من خرگوشم.

////////////////////////////

زنها مثل ماهی هستند. بدست آوردن آنها آسان و نگهداشتن آنها مشکل است.

//////////////////////
زنان به خوبی مردان میتوانند اسرار را حفظ کنند ولی به یکدیگر می گویند تا در حفظ آن شریک باشند.

////////////////////////////

یه نفر میشینه تو تاکسی، راننده بهش میگه: داداش دستت لای در گیر نکنه.

اون هم میاد آخر مرام بگذاره، میگه: داداش سرت لای در گیر نکنه

///////////////////////////

احمد: مامان! اجازه می دهی بروم با اکبر بازی کنم؟
مادر: نه پسرم، اکبر بچه خوبی نیست. آدم باید همیشه با دوست بهتر از خودش بازی کند.
احمد: پس اجازه بدهید اکبر بیاید با من بازی کند!

لوتوث قلبت رو روشن کن

می خوام تمام وجودمو برات سند کنم

.

ها ها ها

ویروس داشت

الان می میری ....!

 گه گفتی

شباهت هویج با کفش ملی چیه؟

باشه

بابا فهمیدم می دونی

 

فقط می خواستم یادآوری کرده باشم

ای نارفیق خنجر زدی بر سینه ام

وای سینه ام ، وای سینه ام

آتش زدی بر خرمنم

وای خرمنم وای خرمنم

آی خرمنم وای خرمن

آفرین همین طور ادامه بده

ه اندازه موهای سرم دوست دارم

به مقدار دفعه هایی که شونه کردم بهت وفا دارم

شناختی؟ منم قر تاس

در تنهاترین شب های من صدای توست

تنها تو هستی که صورتم را در تنهایی شب نوازش می کنی

و تنها دلیل بیدار بودنم تو هستی

ای پشه

خیلی دلم برات تنگ شده…

اونقدر که از دوریت گریه ام می گیره…

اما وقتی قیافت یادم میاد خندم می گیره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 دی 1392برچسب:, | 21:3 | نویسنده : میلاد رئیسی |